DYNAPAC ECITY PAVER – SÚČASŤ PROGRAMU Z.ERA

17 jan 2023 < Posledné správy

DYNAPAC ECITY PAVER – SÚČASŤ PROGRAMU Z.ERA

DYNAPAC ECITY PAVER – SÚČASŤ PROGRAMU Z.ERA

Je dokázané, že centrá miest sú zodpovedné za 60 % globálnych emisií skleníkových plynov. To viedlo medzinárodných a vládnych tvorcov politiky k implementácii čoraz prísnejších predpisov týkajúcich sa znižovania emisií a uhlíkovej stopy v rámci mestských hraníc. Aby sme pomohli napredovať k úplnej elektrifikácii finišera, vytvorili sme DYNAPAC SD1800We. Ako letmý pohľad na veci, ktoré prídu, pomôže to viesť cestu k novej ére ekologickejších strojov a čistejšieho prostredia na stavenisku. A elektrifikovaná cesta sa práve začala.

EFEKTÍVNY VŠESTRANNÝ TECHNIK, KTORÝ ŠETRÍ ZDROJE

Nedávny vývoj v oblasti e-mobility ukázal, že nová generácia elektrických batérií môže konkurovať svojim konvenčným náprotivkom na fosílne palivá. SD1800W e nie je výnimkou. Jeho nový elektrický pohon je dodávaný s vysoko účinným 3-fázovým synchrónnym motorom s permanentným magnetom (PMSM), ktorý poskytuje 55 kW výkonu hydraulickému systému (pracovná lišta, podvozok).

Pokiaľ ide o autonómiu pokládky a v závislosti od typu práce, aplikácie a intenzity pracovného cyklu, SD1800We ponúka až štyri hodiny robustného výkonu na jedno nabitie. Nabíjanie sa vykonáva pomocou dodanej zástrčky typu 2 vyhovujúcej CE pre 400 V, 6-32 A, 1,4-22,0 kW AC.

Nabíjanie prebieha prostredníctvom nástennej skrinky alebo nabíjacej stanice. SD1800W e je tiež možné nabíjať pomocou typu 2 AC alebo CCS2 DC. V závislosti od stavu batérie (teplota, cykly batérie) nabíjanie trvá približne 3 hodiny, kým sa zvýši z 5 % na 80 % pri 400 V 22 kW (AC) a 40 minút, kým sa z 5 % na 80 % pri 80 kW (DC). A hoci nabíjanie počas práce nie je možné, poter je možné predhriať pomocou nabíjačky (s typom 2 AC alebo CCS2 DC) počas čakania na príchod materiálu, čím sa zachová úroveň nabitia batérie.

NEKOMPROMISNÉ NA KAŽDEJ TRATE

SD1800We prináša robustnú pokládku do tých najnáročnejších ulíc. Elektrické vysokonapäťové komponenty (batéria, menič, DC/DC menič, elektromotor) sú pripojené k tepelnému systému; obojsmerný systém tepelného čerpadla s HV kompresorom, ktorý dodáva teplo v závislosti od situácie. Kombinácia poskytuje ideálne pracovné podmienky aj v tých najnáročnejších lokalitách.

SILA A VÝKON

SD1800W e je svojou konštrukciou a výkonom podobný svojmu príbuznému s dieselovým pohonom. Elektrický model poskytuje kapacitu dlažby až 350 t/h a dokáže položiť až 4,1 m s vysunutým hladidlom. Vysokonapäťové elektrické komponenty ako batéria, menič, DC/DC menič, elektromotor sú pripojené k efektívnemu vodou chladenému systému. Pozostáva z obojsmerného tepelného čerpadla s vysokonapäťovým kompresorom. To zaisťuje, že SD1800W e môže pracovať aj v tých najnáročnejších podmienkach

ELEKTRIKÁCIA CESTY VPRED

Plánujeme elektrifikáciu všetkých našich mestských finišérov. Kolesový SD1800We bude prvým modelom predstaveným na trhu, krátko po ňom bude nasledovať pásový variant.

POSTAVENÉ V SPOLUPRÁCI

SD1800W e je vyrobený v spolupráci so spoločnosťou SUNCAR HK. SUNCAR, líder v elektrifikácii stavebných strojov so sídlom vo Švajčiarsku. SD1800We sa bude vyrábať vo výrobnom závode Dynapacu v Nemecku.

ECITY PAVER JE SÚČASŤOU PROGRAMU Z.ERA SPOLOČNOSTI DYNAPAC, KTORÝ PRINÁŠA TRANSFORMAČNÚ ZMENU DO EMISNE NEUTRÁLNEHO SVETA PRESUNUTÍM SA K BEZFOSILÁLNYM POHONOM, AKO SÚ ALTERNATÍVNE PALIVÁ, AKUMULÁTOROVÉ MOTORY A SOCIÁLNE ELEKTRICKÉ MOTORY.